Jak probíhá výběrové řízení na centrále?
Přihláška do výběrového řízení
Vyberte si v sekci Volná místa pozici, o kterou máte zájem a odpovězte. Důležitý je pro nás životopis i průvodní dopis.
Potvrzení přijetí přihlášky
Do e-mailu vám bude doručena automatická odpověď o Vaší registraci do výběrového řízení.
1. kolo pohovoru
Pokud splňujete požadavky na pozici, kontaktuje vás kolegyně z HR a domluví s vámi termín schůzky. Na pohovoru se budeme zajímat o vaše profesní zkušenosti, odborné a osobnostní předpoklady pro nabízenou pozici. Často se prvního pohovoru zúčastní manažer i HR kolegyně společně.
2. kolo pohovoru
Nejčastější je pohovor s manažerem, pokud již nebyl přítomen v prvním kole, pohovor s budoucími kolegy. V případě pozice, která je umístěna v MetLife ČR, ale nadřízený je mimo ČR, může proběhnout Skype pohovor či telekonference. Případně může být i 3. Kolo. Assessment centra u nás nejsou běžnou praxí, dáváme přednost individuálním setkání.
Podpis pracovní smlouvy
V případě oboustranného zájmu, dostanete od nás nabídku a domluvíme si termín nástupu a připravíme vše pro Váš úspěšný start v MetLife.