Skip Navigation

Jak probíhá výběrové řízení na centrále?

Vážíme si času a zájmu našich kandidátů a proto je pro nás samozřejmostí odpovědět VŠEM, kteří se na námi vypsané pozice přihlásí.

Přihláška do výběrového řízení

Vyberte si v sekci Volná místa pozici, o kterou máte zájem a odpovězte. Důležitý je pro nás životopis i průvodní dopis.

Potvrzení přijetí přihlášky

Do e-mailu vám bude doručena automatická odpověď o Vaší registraci do výběrového řízení.

1. kolo pohovoru

Pokud splňujete požadavky na pozici, kontaktuje vás kolegyně z HR a domluví s vámi termín schůzky. Na pohovoru se budeme zajímat o vaše profesní zkušenosti, odborné a osobnostní předpoklady pro nabízenou pozici. Často se prvního pohovoru zúčastní manažer i HR kolegyně společně.

2. kolo pohovoru

Nejčastější je pohovor s manažerem, pokud již nebyl přítomen v prvním kole, pohovor s budoucími kolegy. V případě pozice, která je umístěna v MetLife ČR, ale nadřízený je mimo ČR, může proběhnout Skype pohovor či telekonference. Případně může být i 3. Kolo. Assessment centra u nás nejsou běžnou praxí, dáváme přednost individuálním setkání.

Podpis pracovní smlouvy

V případě oboustranného zájmu, dostanete od nás nabídku a domluvíme si termín nástupu a připravíme vše pro Váš úspěšný start v MetLife.