Často kladené dotazy

Možná již někdo před vámi měl podobný dotaz.

Nahlášení

Nejjednodušší je nahlášení pojistné události online. Nahlaste svou pojistnou událost snadno a rychle přímo na webové stránce www.metlife.cz v sekci Pojistná událost.

V Klientské zóně stačí vyplnit formulář a o vše
ostatní se postaráme. Není nutné nic tisknout, podepisovat a zasílat poštou.

K úspěšnému vyřízení vaší pojistné události je třeba mít pouze lékařské zprávy, ve kterých jsou uvedeny informace od vzniku pojistné události, přes průběh a ukončení léčby a znát číslo svého účtu.

Případně je samozřejmě nahlášení pojistné události možné i e-mailem na info@metlife.cz nebo poštou na adresu MetLife Europe d.a.c., Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha 1.

Pro nahlášení pojistné události je e-mailem či poštou je nezbytný formulář 1a, který si můžete stáhnout na našich webových stránkách.

K vyplněnému formuláři přiložte, prosím, kopii lékařské zprávy, která se vztahuje k nahlašované pojistné události. 

Smlouva

Můžeme vám zaslat duplikát Pojistky k pojistné smlouvě a to poštou na vaši adresu, kterou evidujeme v systému. Požádat můžete telefonicky prostřednictvím naší klientské linky na čísle 227 111 000 nebo e-mailem na adrese info@metlife.cz. Při komunikaci prosím uveďte číslo vaší pojistné a pro identifikaci také datum narození a doručovací adresu, která je evidována u vaší smlouvy.

Úpravu smlouvy můžete nejlépe konzultovat s vaším pojišťovacím poradcem, který s vámi projde možnosti změny smlouvy podle vašich individuálních požadavků a potřeb. Nemáte-li k dispozici kontakty na poradce, můžete se na nás obrátit prostřednictvím naší klientské linky na čísle 227 111 000 nebo e-mailem na adrese info@metlife.cz. Rádi vám údaje vyhledáme.

Při komunikaci prosím uveďte číslo vaší pojistné a pro identifikaci také datum narození a doručovací adresu, která je evidována u vaší smlouvy.

Potřebujete se spojit s naší zákaznickou podporou? Zavolejte nám.

+420 227 111 000